Lajos tanyája

Lajos tanyája

Tökfőzelék

2015. július 06. - Lajos gazda

Nyáron az egyik kedvenc ételem a tökfőzelék. A nagy melegben legjobb a hűtőből elővéve hidegen fogyasztani. Én a következőképpen készítem:

Kell hozzá...kep_002.jpg...tök.

Meg...kep_011.jpg...kapor és hagyma. Szükség lesz még egy kis zsírra, vagy olajra, lisztre, sóra, cukorra és ecetre.

A tököt lereszelem és egy kicsit megsózom. Ha van időm az apróra vágott hagymát a zsiradékon megfonnyasztom. Ha nincs akkor egyszerűen hozzáteszem a tökhöz, úgy is finom lesz. A lereszelt tököt a hagymával puhára főzöm, kaporral fűszerezem, és teszek bele egy kanál cukrot is. A lisztből a zsiradékkal híg rántást készítek amivel berántom a tököt. Végül egy kis ecettel kellemesen savanykásra ízesítem. A legfinomabb sült oldalassal. Én most egy kis hurkát és kolbászt sütöttem ki hozzá.

kep_024.jpgJó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://lajostanyaja.blog.hu/api/trackback/id/tr597595936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása